Thursday, January 20, 2005

Leot Anyar Maneh...

emboh wes.. sak karep arep diomongno opo... pokoke vi3 seneng ambek leotku sing anyar ikih.. vi3 puwas tenan...
akhir'e iso nggawe leot sing simple tenanan...
padahal leot wingi lagi diganti dino senen... saiki wes ganti maneh.. beno wes.. sak karepe jarene uwong wes... sing penting vi3 seneng.. lha blog-blogku dewe kok.. iyo toh?

*Translation mode ON*
nggak tau deh.. terserah mo dibilang apaan... pokoknya vi3 seneng ama leot yang baru ini.. vi3 puas banget... akhirnya vi3 bisa bikin leot yang simple banget...
padahal leot yang kemarin baru diganti hari senen.. sekarang dah ganti lagih.. biarin deh.. terserah orang bilang apa.. yang penting vi3 seneng... ini khan blog vi3 sendiri.. iya khan?

*Translation mode OFF*

No comments:

Post a Comment

Posting pertama di 2017

What!! udah april aja dan tidak ada postingan di tahun 2017... kebangetan dah... banyak cerita selama 2017 ini... campur aduklah... dah ...